środa, 7 października 2015

Shadowbox pełen miłości

Korzystając z cennych rad od Gogi wyniesionych z naszych mini warsztatów odważyłam się zagospodarować ramkę z ikei i wykorzystać zdobyczny piasek i muszelki (upolowane w Pogorzelicy). Aż do ostatniego momentu bałam się tego, czy efekt mojej pracy sprosta temu co sobie poukładałam w głowie i wymarzyłam.
Spędziłam nad pracą około 7 godzin, ale efekt przerósł moje oczekiwania. To zdjęcie jest dla mnie bardzo ważne i chciałam, aby oprawa to oddała.









6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuje :D właśnie zauważyłam, że piasek ucieka :D

      Usuń
  2. Bosko, a nie mówiłam? :) Odwagi, odwagi, ODWAGI! :) Do usranej śmierci będę Ci to powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem oczarowana, autentycznie. Oczarowana - i to druga praca!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :D tylko żeby ten piasek nie spieprzał.. muszę dosypać :D

      Usuń