wtorek, 18 sierpnia 2015

Gdańsk na nowo

Trzecim przystankiem zaplanowanym na czas urlopu było drugie ulubione miejsce w Polsce- Gdańsk. Pojechałam tradycyjnie do moich przyjaciół, którzy mnie znosili przez ostatnie kilka dni :) Zwiedziłam pierwszy raz Jarmark Dominikański, odwiedziłam moje ulubione miejsce w Gdańsku- ul. Mariacką.



Miałam też możliwość być w Mikoszewie i zamoczyć nogi w pełnym morzu. Miejsce idealne na urlop, czysta plaża, niewiele turystów, możliwość wypłynięcia katamaranem na spotkanie z fokami. a przede wszystkim przepiękny ogrom żywiołu.





W drodze powrotnej przedostaliśmy się promem na wyspę Sobieszewską.



Odkryłam Gdańsk na nowo, z zupełnie innej strony. Cudowne industrialne widoki pomogły mi jeszcze bardziej zakochać się w tym mieście. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz